مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 07:302023-08-10سياسي

خبر خوب| ماجرای قول و قرار یک نوجوان قهرمان با امام رضا (ع)


بارها پیش آمده که در شرایط سخت زندگی در جایی حس می کنیم تنها پناهمان امام رضا (ع) است، او را از ته دل صدا می زنیم، حال می خواهد کنار ضریح منور امام مهربانی ها باشد یا در کنج خانه، - گروه خبر خوب: هشت سال دفاع مقدس، هشت سال سراسر فداکاری، ایثار، از خودگذشتگی و از همه مهم تر تا پای جان برای این آب و خاک بود.

در این سال ها همدلانه های مردم موجب شد حتی یک وجب از خاک مهین مان اشغال نشود، حال! درست 35 سال از 19 مردادماه سال 1367 گذشته است، روزگاری که پس از پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت از سوی ایران، موجب شد گروه ناظران نظامی ایران و عراق و سازمان ملل (موسوم به یونیماک) که از حدود 400 نفر از 25 ملیت مختلف تشکیل شده بود، در مرزهای دو کشور مستقر شدند.

هشت سال سرافرازانه ایران ایستاد و امروز در دامنه ترقی و پیشرفت به سوی قله در حال حرکت است، حرکتی که حتی جهان را به تحسین واداشته است.

خب! به سراغ خبرهای خوب امروز برویم که کمی متفاوت تر از روزهای دیگر است: مهر حاج قاسم به مکانیک بلوچ هم رسید وقتی نام سردار پرافتخار جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می آید، ایران تمام قد به احترامش می ایستد، کافی است سری به شهرها و روستاهای کشور بزنید، چرا که نام حاج قاسم و حتی عکس های او بر سردر دیوارهای شهر دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| ماجرای قول و قرار یک نوجوان قهرمان با امام رضا (ع)

خبر خوب| ماجرای قول و قرار یک نوجوان قهرمان با امام رضا (ع)